Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Jag är så inte partypingla längre

Av Hanna A - 7 mars 2009 01:01

Vi skulle gått till en pianobar och suttit och sett snygga ut och druckit vin och pratat och fnissat i några timmar. Miljön skulle vara städad, soft och lite lounge-aktig.

Vi kom försent.

Det var för mycket folk. Låååång kööööö. Inget för oss. Jag vill inte stå i kö. Vägrar.


Så vi åkte till Avenyn istället. Gick till El Corazon och åt tapas, himla gott. Ett par glas rött slank mer också! Trevligt!

Sen blev det Hard Rock Cafe och City Rewind och några riktigt sköna låtar att dansa loss till! Läs: Fuldans. Maj gadd. Ungdomarna skrattade nästan åt oss. Tror jag. Hade jag gjort om jag var ungdom och såg oss.

Jamen jag minns hur jag dansade på 80-talet. Åttiotalet! Och lägg till att jag nu är 20 år äldre. *kontrollräknar*

Jag dansar inte för att se snygg ut, jag dansar inte ens - jag rör mig till musik. Och jag har kul när jag gör det!

Fast idag kände jag mig som en englesk (engekslt. engeslk engelsk - yes där satt stavningen! Svårt ord!) skolflicka modell gammal. Kjol, blus och kofta. Hej tant!


Nästa gång jag går ut ska jag ha något jag känner mig bekväm i. *tänker efter*  ...  gamla jassbyxor med resår i midjan och en ful top? Eh...



 
 
Anna

Anna

7 mars 2009 07:42

Haha, jag tror att du såg världsvan och proffsig ut på dansgolvet ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

7 mars 2009 07:45

God morgon kära du.. party pingla det var man en gång.. men sedan kommer man till den där tröskeln när man känner sig totales mal plaserad ett ufo.. man passar inte in där..åldern? ja kanske brukar tänka det var en epok... nu uppskattar man andra saker!
men friskt vågat att gå ut och ha så kul som man kan!
själv vaknade jag super tidigt.. väckt av klimpen som nu somnat om med pappa( ler) jag bloggar runt har haft liten tid till det i vecka... hoppas du får en fin lördag!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

7 mars 2009 09:05

Jamen eller hur! Bara shakea (och hur rätt blev de) loss liksom. Helt underbart!
Jazzbyxor låter som en toppenidé.

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

7 mars 2009 11:01

HAHAHAHA..!!!! Jag hade mer än gärna varit med ;) Men det är inte klokt det där vad man helt plötsligt "åldras" då man kommer ut på nattställen bland alla yngre (som man känner sig som, iaf jag ;)) Men det viktigaste är ju å ha kul å det verkar ni ha haft!
Ha en toppen lördag!

http://missc.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards