Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Shoppat loss på Ikea!

Av Hanna A - 10 mars 2009 13:23


Ha ha! Inte! Jag har köpt tre små vita krukor och tre små gröna krukväxter, till mina barns fönster! Synd bara att jag glömde att två av barnen har två fönster... totalt 60:- (ska komma ihåg att vattna växterna också!) Och en matta till stora tjejens rum. Hoppas hon gillar den! Och att inte lilla tjejen blir helt rabiat avundsjuk. *suck*


Nu måste jag ta mig något att äta, vi åt inte lunch på Ikea idag utan det blev en räksmörgås och kaffe vid halvelva-tiden. Nu kan jag ångra att vi inte stannade lite längre och åt lunch också. Det hade besparat mig eländet att laga mat... Vad sjutton ska jag äta? Gröt? Yoghurt och flingor? Rostat bröd och te (oj, vad mätt jag skulle bli! *Not*)


 
 
nilla

nilla

10 mars 2009 14:08

Ta rågmjölsgröt. Då blir man mätt *garanti medskickas*

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

10 mars 2009 14:32

Åhhh, en räkmacka!!!! Det är nog dags att ta en sväng till Ikea snart. Skulle ju behöva lite matnyttigt oxå, såsom marmelad, vaniljsocker(får iof s en sändning på posten). Sill vill jag ha oxå och måste ju ha innan Påsk. Kanske dammsugare eller delikatbollar...Jag måste nog dit!!!!

 
stort och smått

stort och smått

10 mars 2009 14:34

Catrin,
finns det inte sill i USA? Sicket folk! *skakar på huvudet*

Delikatobollar köpte jag också idag! Måste ju fira idag och i morgon - mina sista dagar i frihet!

Kramar

http://agneta.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

10 mars 2009 14:47

Åååhh...IKEA...va kul!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

10 mars 2009 15:35

Nu blir jag också sugen på att åka till Ikea! Hihi, fast jag brukar bli trött bara jag sticker in huvudet där...

Det var intressant att du skrev om dina matvanor på min blogg, det gillar jag:D

Hoppas du kom på något gott att äta, kram på dig!

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Truddeltutt

Truddeltutt

10 mars 2009 15:35

just ja, visst var det du som käkade rostat bröd med flingsalt? måste prova det. :)
Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards