Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Okej, nu då!

Av Hanna A - 10 mars 2009 18:13


Här kommer en bild... Jag har lite mer hår än vad som syns på bilden, bak i nacken är det lite lite längre än vad som syns vid axlarna. Håret är både rakt och lite lockigt - jag har självfall, som man så fint kan kalla det. Det blir alltså megarufsigt när det är fuktigt ute. För att inte tala om hur det blir när det dessutom blåser. Då påminner det om... nä, det säger jag inte...



Jag är inte helt säker på om detta var en så bra idé, after all...

*gaaah*


 
 
Anna

Anna

10 mars 2009 18:37

Jag tycker att det ser fint ut som det är! När jag hade långt hår så klippte jag upp det för det kändes som att håret var lättare att hantera då.

http://anna78.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

10 mars 2009 18:53

Fint som det är ; )
Annars kan du ju prova att klippa det kort ; )
Ha en skön kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
molle & matte

molle & matte

10 mars 2009 19:00

klipp klipp klipp
typ så som trollpackan och lite mörkare ..tips bara

http://www.pillans.se

 
Ingen bild

Skånepågen

10 mars 2009 19:05

Det bästa tipset är nog, ha det som du själv tycker. En snygg tjej behöver inte fundera :-).

 
Ingen bild

stort och smått

10 mars 2009 19:06

Skånepåg,
jag är ingen snygg tjej, alltså funderar jag! : )
Och problemet är (som alltid med mig) att jag inte vet hur jag vill ha det! Ambivalent borde vara mitt första namn...

 
Ingen bild

Skånepågen

10 mars 2009 19:15

Här kommer man med en ärlig komplimang. Ta den, njut av den i fulla drag.

 
MissC

MissC

10 mars 2009 19:48

Nu ser jag ju inte din ansiktsform helt ;) Sköna kvinna!
Men jag gissar på att du skulle passa i lite mer uppklippt men att inte ta för mycket på längden å sen lite lugg. Eller så rådfrågar du helt enkelt din frisör. :) De ska (om de är bra) kunna se vad du passar i!
Lycka till!

http://missc.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

10 mars 2009 19:48

Wow, plats nummer 50 som populäraste blogg!!! Grymt bra!!
Skall se till att fixa lite CK till dig;-)

Kram Kram

 
Ingen bild

stort och smått

10 mars 2009 20:18

Pågen,
okej... Tack!!!
: )

 
Ingen bild

stort och smått

10 mars 2009 20:21

Catrin,
oj! Verkligen! Jag har faktiskt inte sett det! Gud vad kul - det är Er förtjänst mina goa läsare! Maj gadd!!!
*prestationsångest*

Ck blir jättebra! *me like* : )
Nu är det mindre än tre månader kvar du! : )
Kraaaam

 
Annelie

Annelie

10 mars 2009 20:35

Jag tycker du är skitsnygg! Rådfråga frisören, ge den fria händer! Maken är fortfarande ute med slungan, nu har ringarna rykt! Satan i gatan! Grrr..(lol)

http://annelieh.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

10 mars 2009 20:41

Jag tycker det ser bra ut som det är!
Lite naturligt rufssnyggt du vet.

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

10 mars 2009 20:48

....och på 2:a plats vad gäller de mest kommenterade bloggarna!!! ANDRA PLATS!!! Nu får du be din man köpa ngt gott eller fint till dig;-)
Kram Kram

 
mockapocka

mockapocka

10 mars 2009 21:38

Förstår preciiiiis vilken typ av hår du har.
Du har mitt hår!!!!
Sov du också med Stenmarksmössa i tonåren?
Dåtidens plattång...

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yvonne

11 mars 2009 06:50

Jag tar ett tag med saxen mellan varven. Sen får mamma permanenta det med jämna mellanrum! Billigt och bra! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards