Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Sista dagen i frihet

Av Hanna A - 11 mars 2009 07:32


Nu är den här. Min sista lediga dag. Och då har jag erbjudit mig att åka och handla på Ica!? Ångrar mig! Men men, lika bra att komma igång och göra vardagliga saker så inte morgondagen blir en stor chock.

I morgon börjar min man pendla till Malmö. Känns sådär. På ett sätt skönt, men på ett sätt inte... Men så är livet, han har jobbet kvar och det har inte killen i Malmö... Och en natt ensam i veckan klarar jag. Barnen får turas om att sova i sängen bredvid mig - jag vägrar att sova ensam!


Vi har fått gråa lister här hemma upptäckte jag igår... Damm. Det ska tas bort idag.

Jag ska även börja läsa min bok och lite smått börja skriva på uppgiften som vi har till på måndag. Det blir så jobbigt om jag skjuter på det mer nu!


Sådär ja. Bara att spalta upp vad det är jag ska göra idag gör att jag känner att jag gjort nästan hälften! Skönt! Då kan jag belöna mig själv med frukost och motarbeta alla invändningar mot varför jag ska åka och handla...



 
 
Annelie

Annelie

11 mars 2009 08:11

Kan ju säga att jag inte heller sover ensam utan när pappa är borta sover m med mig, haha! Så ÄR det bara.. Du grejar det, du kanske till och med kommer att tycka att det är skönt.. kram på dig och ta väl vara på timmarna nu..kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Truddelutt

11 mars 2009 08:30

Trots alla tråkigheter så hoppas jag att du får en jättebra dag!
Kramis

 
camilla

camilla

11 mars 2009 08:42

Åhh va spännande att se blider på din nya frisyr!!!! Är säker på att det blev supersnyggt :)

http://www.bentley.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards