Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Very interesting information

Av Hanna A - 14 mars 2009 17:11

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Bra! Men huvudvärk (svårt att slappna av, eller så är det för att jag slappnar av??)

Är det nåt du absolut inte äter: Lever, fläskkorv, bönor, risgrynsgröt

Kläder just nu: Mysbyxor (mina favvo från Lexington!!!) svart tröja

Musik just nu: Inget för närvarande, annars radion, NRJ eller The Voice.

Vad sa du senast: Jag ska ta en Treo

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Sent 1800-tal i en förmögen familj.

Längd och vikt: 165 cm 55 kg

Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Soligt väder, massor av gnistrande snö och minusgrader

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Yxa, kniv, tändare

Spelar du nåt instrument: Piano

Morgon- eller nattmänniska: Morgon

Sparare eller slösare: Mest sparare tror jag, men ibland slösare

Vem är viktigast för dig: Min familj! Och så jag förstås!

Bästa film: Love actually

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja

Har du några homosexuella vänner: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Hur många barn har du/vill du ha: Jag ville ha tre, jag har tre, ibland fyra. Ibland önskar jag att jag var ensamstående! Hihi!

Bio eller promenad: Promenad. Ogillar bio.

Snarkar du? Nej.

Rädd för insekter? Ja, livrädd

Äckligaste insekten: -erna: spindlar och fästingar

Bästa bok? Milleniumtriologin

Vad vill du jobba som? Helst inte alls men jag gillar ju att skriva så om jag kunde få betalt för att göra det vore det toppen!

Pizza eller hamburgare? Vaddå eller? Snarare och.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet mm) önskar att det alltid vore välstädat. Men det är inte det.
Gungar du på stolen? Nej. Om det inte är en gungstol.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det hoppas jag inte. Jag är höjdrädd.

Hur många syskon har du? Två. Lillebror och lillasyster

Vad är du mest rädd för? Att jag eller mina nära och kära ska bli sjuka, eller råka ut för olycka.

Är du rädd för blod? Ja.

Saltar du på maten? Om det behövs gör jag det.
Gillar du att sjunga? Ja det gör jag, särskilt i bilen - då låter det jättebra. Mindre bra låter det när jag sjunger x-box Lips. (fy fan)

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? 3-årig ekonomisk, för at det förväntades av mig.

Anser du att du är stark?  För det mesta ja.

Brukar du sola? Nej, hatar att sola! (inte ironisk!)

Vad gör du om du får hicka? Svär.

Röker du? Det händer ja, men sällan. I samband med intag av rött vin. Det sker dessto oftare!

Snusar du? Hell no! Men jag har partysnusat! (oh, det har jag en story om!)

Kaffe, te eller inget? Kaffe måste jag ha. Te vill jag ha.

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

15 mars 2009 08:27

Har du brallor från Lexington?! Fubbigt...

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

15 mars 2009 09:22

Här var det mycket intressant info minsann...
Jag vill också skriva for a living, tror jag. Fast det kanske skulle bli ensamt? Treo är min ständiga följeslagare. Piano? I'm impressed!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

16 mars 2009 13:48

Kul läsning.
Och jag har ju redan gjort den.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
syster

syster

16 mars 2009 15:17

snusstoryn huu

den är vår väl förborgade hemlighet eller? ;)

http://snowflake.bloggagratis.se

 
syster

syster

16 mars 2009 15:18

jaså! Du spelar piano? Intressant:)

http://snowflake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards