Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Nu är det söndag

Av Hanna A - 15 mars 2009 00:20


Och jag tycker fortfarande att det känns som lördag!

Vi håller på att spela Lips (x-box) och jag skrattar hjärtligt men rått när killarna sjunger, och tjurar när jag förlorar...

Speciellt när min man vinner över mig (han sjunger ju förjävvla illa! Betyder det att jag sjunger ännu värre?! Vill inte veta svaret)

Funderar i svaga ögonblick på att spela in när jag sjunger ... men jag tror på allvar att det skulle bli smärtsamt att höra det sen ...  På allvar alltså. Tyvärr. Jag önskar såååå att jag kunde sjunga!


I mitt nästa liv! Då ska jag bli en riktig schlagerstjärna!

 
 
mz.olsson

mz.olsson

15 mars 2009 03:36

Hmmm... det här spelet känner jag inte till. Men låter kul!! Man sjunger?? Själv ville jag bli sångerska när jag var liten, men kom snabbt på andra tankar när jag spelade in min röst och fick höra den bistra sanningen - ingen sångröst alls... så det där med att spela in dig själv skulle jag inte rekommendera:)

http://www.metrobloggen.se/mzolsson

 
Ann-Louise

Ann-Louise

15 mars 2009 08:11

Om man tycker om att sjunga så sjunger man bra! *övertalar mig själv*

I mina bästa stunder tycker jag att jag sjunger som Carola, fast ingen säger det åt mig. Shit the same, folk är nog bara avundsjuka. Men visst är det kul med alla typer av musiklekar *äääälskar* Bloggirls & singstar vore en given kombination när (inte om) vi träffas!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

15 mars 2009 08:48

Vi har singstar som vi brukar tävla i och jag brukar vinna (harkel) och när man är klar så går det att spela upp det man sjöng utan musik och fy farao hur man låter, brukar vara noga med att radera allt så ingen av Miras kompisar får för sig att lyssna.

http://anna78.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

15 mars 2009 09:25

Det där låter ju himla kul! Men man måste nog börja när kidsen är små. Har svårt att tro att jag skulle kunna få mina döttrar att vara med på dylikt nu. Eh, jag vet att de skulle vägra. De tycker inte längre om att höra sina föräldrar sjunga. De ser spyfärdiga ut när vi tar ton. Visst är det konstigt?!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

16 mars 2009 13:45

Nä, du kan ju inte spela in för då låter man ju helskum. Även om man spelar in rösten så låter det ju konstigt.
Tror absolut att du sjunger jättebra men kanske passar vissa låtar hans röst lite bättre bara.
Kan tänka mig att sånt där spel är mer anpassat för dem som inte kan sjunga ;)
Kram på dig!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
ulle

ulle

16 mars 2009 15:20

nänänä! han sjunger inte, han whalar, och råkar göra det utan att tappa tonen;)

http://snowflake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards