Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Mitt i veckan!

Av Hanna A - 18 mars 2009 06:24

Jag har en bra känsla i kroppen idag! Känner mig rätt så ... pigg kanske? Näe, skulle gärna ha sovit en timme till, men jag är inte så där himla trött som jag varit andra morgnar. Kanske är det ljuset ute? Det är klart ute nu och kanske får vi sol?


Jag tror det blir core idag! Hade tänkt hoppa över det och åka hem och gå ut och gå i stället (läs: slappa i soffan). Men så skällde Mofs på mig... Fast det struntade jag i *trotsig* men hon skrev också något om att jag vet hur nöjd jag är efteråt. Och då infann sig den känslan! Så klart jag ska gå! Vill jag ha en vältränad mage eller vill jag?! Det får man inte av sig själv har jag märkt!

 
 
liten på jorden,men STOR i orden

liten på jorden,men STOR i orden

18 mars 2009 06:39

Godmorgon!

Ja,själv försökte jag få upp maken i hopp om att få lite sovmorgon.
Bah!
Tror du?
Nädå,det var bara att kliva upp. Jag är inte bitter över det,inte alls.

Nåväl. Kaffet bredvid och solen utanför,inte så jäkla dumt ändå.=)

Hoppas du får en fin dag!

Kram

http://www.metrobloggen.se/jesmol

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

18 mars 2009 07:42

Du ser-det gjorde ju nytta
;)

http://mofs.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

18 mars 2009 08:15

Godmorgon Sunshine!

Bra att du lyssnar på Mofs! ;) Hörru, vad är det för rykte du skrev om hos MissC? Jag är oxå i startgropen öfr blogspot men om bloggagratis ändras kan man ju lika gärna vara kvar..eller, kanske, liksom, bara... KRAM!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

18 mars 2009 09:10

Låter bra! kan det bero på att det är onsdag och färre dagar kvar till helg? Vad läser jag i kommentarerna- ni ska väl inte byta bloggforum???!! Vi som lärt känna varann så bra *en tår trillar sakta* Då tror jag bestämt jag blir lite förbannad och ställer till ett litet h-e, ha ha

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

18 mars 2009 10:09

Va härligt att höra att du är pigg och glad idag! Det måste vara denna underbara gula sak på himmelen (stavas det så..?) som gör så gott mot dig! =)

Stor kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

18 mars 2009 11:19

Sköönt att vakan pigg :) Vårkänslor hos dig också? Hoppas det går bra på träningen då!! :)
Vad gäller ny blogg... Så är det ju SÅ mycket mer möjligheter på blogspot. Frågan är ju om det blir så stora förändringar här på bloggagratis..!? :/ *ångets*

http://missc.bloggagratis.se

 
trollpackan kan ha tips

trollpackan kan ha tips

18 mars 2009 13:21

Jag kan ha några tips kanske...har jag fattat det rätt om du känner dig uppe i varv?Har svårt att koppla av vad du än försöker? Hjärtklappning? Sömnen?

Först det medicinska:

Har du kollat sköldkörteln(thyroidea)?

B-vitamin och magnesium kan hjälpa mot hjärtklappning och att sova bättre.

Meditation...det finns ju något som heter "gångmeditation", kanske kan passa dig? Fokusera på andningen medans du går, tänk på inandningen...utandningen...vä fot...hö fot...
Finns ju även meditation där man rabblar en ramsa...du kan välja vad som helst, tror att det skulle hjälpa dig för jag tror inte att du kan bara sitta stilla och tyst;)

Fokusera på andningen..långa inandningar och långa utandningar.

Jag tycker också att du ska fokusera på träning där du "tar ut dig", det hjälper till att få dig avstressad. Så bra av Mofsan där, att tjata på dig!

Hör gärna av dig!

kramen

http://www.trollpackan.se

 
Mita

Mita

18 mars 2009 15:11

Du mår som en prinsessa efter core pass....

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

18 mars 2009 15:46

Ditt pass kommer att grymt bra, och ja, jag(min man) skall ta bilder fr NM.

kram kram

 
Sofia

Sofia

18 mars 2009 16:36

Hur mår min bloggvän idag då?

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

18 mars 2009 19:43

Jag veeeeet! Men det är ju niiii som är hemma hoppas jag ;) Vem vet vad framtiden har att bjuda på.. Men för nu så blir det troligen flytt ja. Gillar ju de estetiska möjligheterna SÅ mycket!!

Kul att du inte tar ut skilsmässa med mig underbara du!!! :)

http://misscsus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards