Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Hemma! Hemma!

Av Hanna A - 18 mars 2009 19:33

Åh vad jag gillar att komma hem! 

Idag har det varit en bra dag, faktiskt! Redan när jag vaknade kände en bra känsla i kroppen och den har hållit i sig hela dagen. Hoppas den känslan är här för att stanna! Ah - det kanske är vårkänslor!


Efter jobbet tränade jag core - mördarpass. Och idag var det bara jag och ledaren! Haha! Snacka om att ha egen privat tränare, hur lyxigt som helst!


På jobbet idag har jag pillat med foton - för att göra en lång historia kort: jag råkade slänga en hel mapp med bilder! Pyts väck! Jag fick fullständig panik i ca tre minuter, sen kom jag på att det finns en papperskorg på datorn och har jag tur ligger mappen där! Efter ca en halv minut hittade jag papperskorgen (varför är PC så krångligt?) och där låg den! *lättnad, stor lättnad* Men innan jag kom på att bilderna kunde ligga där... Herregud, hjärtat slog i hundranittio, jag började hyperventilera och svettas! Tänkte att jag avslutar mitt uppdrag som hovfotograf med en stor megatabbe!!! När jag fått iväg bilderna via FTP (hör ni vad proffsigt jag kan!) så kände jag stoooor lättnad!!! Att en av bilderna hamnade fel på mottagarens server låssas jag inget om *visslar oskyldigt*




 
 
molle & matte

molle & matte

18 mars 2009 20:04

men hoppsan vilken miss..

klart att det är vårkänslor

http://www.pillans.se

 
AnnelieH

AnnelieH

18 mars 2009 20:10

Haaa! Vilken härlig dag! Tänk att få vara borta för att sedan komma hem!

Solen har lyst på mig och väckt mig idag, jag mår prima.. Det blir nog flytt, jag skulle ha valt blogspot från början! Men då hade jag ju inte träffat dig, eller de andra så det var nog meningen, det som är, kram!!!!

http://anneliehb.blogspot.com

 
mz.olsson

mz.olsson

18 mars 2009 20:19

Det låter som vårkänslor tycker jag:)

http://www.medgrntkortihanden.blogspot.com

 
Truddelutt

Truddelutt

18 mars 2009 20:31

Gjorde samma misstag som dig igår. Syrran har skaffat sig (eller rättare sagt fått) en mp3spelare. Fick uppdraget att fylla den med bra promenad-musik. Plockade ihop över 150 låtar och sedan lyssnade jag av dem via Mediaplayer så jag inte fått med dubletter eller nåt.
Naturligtvis hade jag det så jag gick tillbaka till mappen med alla låtar och raderade låten som var dublett. Bara det att av någon anledning så försvann ALLA låtar. *suckar* Och inte hade jag tömt papperskorgen på ett tag heller så det var ju hur mycket "skräp" som helst bland mina låt-filer. Men sen kom jag på den smarta idén att sortera efter datum och då var det inget problem längre.

Men ligger inte papperskorgen på Skrivbordet? Borde inte vara så svårt att hitta den.
Har faktiskt aldrig ens suttit vid en Mac (om du nu ville veta det)

Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

18 mars 2009 20:46

Härligt med sånna dagar!
Jag har aldrig testat core, vad är det för slags träning?

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna igen

Anna igen

18 mars 2009 21:01

Core låter ju som riktigt bra träning, precis sån träning som jag skulle behöva - måste jag testa någon gång.
Har hört massor med historier om mitt jobb så det kommer fler :-D

http://anna78.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

18 mars 2009 21:08

Nä tänk inte på mig ;)
Ligger på soffan med feber och en ond hals, huvud som spränger osv.

Ha de gott

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

18 mars 2009 21:15

Nej Nej! det var inte så jag menade *skäms*
Jag undrade bara hur det var, eftersom det varit lite dött här.

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

18 mars 2009 22:29

Jag har Vista och jag har min papperskorg på skrivbordet (och har en bakom ryggen oxå). Men kanske är ngt speciellt med jobbdatorer...

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards