Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Heeeeeeeemma!!!!

Av Hanna A - 19 mars 2009 18:05


Me like hemma! Och som jag tror att (om jag inte minns fel) Ann-Louise skrev, jag trivs i mitt eget sällskap.


Tyvärr (TYVÄRR) har jag världens huvudvärk igen och får ta och vila en stund. Jag som hade tänkt besöka er andra och läsa vad ni haft för er!


Solen skiner, fast den är på väg ner, jag bor högt så jag ser den länge! Och det är ju helt underbart! Vilken dag!!! En kollega och jag var ute och tog en promenad på eftermiddagen, superskönt ju! Och det kryllar av folk på uteserveringarna!


Nu ska jag försöka bli av med värken...

 
 
Sofia

Sofia

19 mars 2009 18:19

Jag kommer också ihåg det, och jag fullkomligt ÄLSKADE det, men nu var det väl sådär bra hihi.

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 mars 2009 19:32

Hoppas huvudvärken har gått över ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

19 mars 2009 20:08

Hoppas att du blir av med den snart!
Och visst är det skönt att våren äntligen är på gång! Hmm...även om det nu var minusgrader igen just idag, så kan den ju inte vara långt borta;)
kramen

http://www.trollpackan.se

 
liten på jorden,men STOR i orden

liten på jorden,men STOR i orden

19 mars 2009 23:09

Hej gumman!
Ajaj..huvudvärk är aldrig kul..hoppas den gick över till slut.
Ja,vädret har varit underbart!

Sv: ang. maskeraden. Japp,jag & två av mina vänner har hyrt lokal med serveringsfolk och grejer. Vi kommer att ha två liveband,frågetävling i ämne film(såklart) och massa fest. Som det ser ut blir det uppemot 80 pers!=)

Det kommer att bli så jäkla kul!=)

Kramkalas

http://www.metrobloggen.se/jesmol

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards