Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Ny dag nya möjligheter

Av Hanna A - 26 mars 2009 06:53


Känns lite uttjatat. En klyscha. Men ack så sann. Nu har jag inte så många möjligheter på mitt jobb och det är väl det som jag känner och gör att jag har tröttnat. Jag måste ha lite förändring, lite omväxling och veta att jag kan utveckla mig. Vi har inga sådana möjligheter på mitt jobb. Och jag har varit där i sex år nu.


Men tills jag gör något åt det får jag stanna kvar och klaga. Och det blir ju som bekant inte bättre av att klaga, man blir bara grinig och allt blir bara tråkigare. Men idag fortsätter buset mot chefen (han är eg inte chef utan mer team leader, men jag kallar honom chef för skojs skull!) pussmunnar på fönstret! Ska ta med ett mörkare läppglans i dag! Hihihi!


Lunch. Mat. Har jag någon sådan att ta med tro? Eller så får jag gå ut och handla. Ok. Nu sparkar jag igång dagen! 


 
 
AnnelieH

AnnelieH

26 mars 2009 07:25

Lycka till idag, jag tänker på dig och kollar in här titt som tätt, kram!!!

http://anneliehb.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

26 mars 2009 07:38

Ha en riktigt fin dag vännen!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

26 mars 2009 07:46

Ja, fast så länge det är skit så är det en mänsklig rättighet att få klaga.
Jag menade inte att du ska sluta klaga men att du ska fundera på nytt jobb. Du är så kreativ och har så mycket att ge (vet ju jag som följer din blogg)och det borde ju bättre tas till vara i din dagliga sysselsättning. Tänker jag.

http://thenilla.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

26 mars 2009 07:59

Kör hårt med pussmunnarna!!! Kul med bus! :D
Ha en bra dag!
Kram

http://misscsus.blogspot.com

 
MissC

MissC

26 mars 2009 08:03

Sv: PMS... Kan det vara så enkelt..?!! Har aldrig lidit av det förut.. Efter grav.. så har jag fått smärtor vid ägglossningen, ända skillnaden jag märkt. Men tänk, kanske det kan vara så enkelt! :)

http://misscsus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards