Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Lördag morgon!

Av Hanna A - 28 mars 2009 07:17


Underbara lördag morgon!


Vaknade 06.40 Varför kan man undra? Om jag hade sminkat av mig igår kväll hade jag kanske sovit fem minuter längre. Jag får sluta vara så desperat efter sängen på kvällen. Jag har sovit med smink fler gånger den här sista månaden än vad jag någonsin gjort tidigare i hela mitt liv, tror jag. Jag blir ju inte yngre och min hy blir inte tåligare.


Nu ska jag kila över till min syster och se om hon vill gå med ut och power walka!


Klockan är tjugo över sju och hela lördagen och hela helgen ligger framför mig!


Kolla här vad Mofs har upptäckt på morgonkvisten!

Spana också gärna in hennes modeblogg ett par inlägg längre ner.. *fniss*



 
 
Yvonne

Yvonne

28 mars 2009 07:34

God morgon! Jag blev väckt kl halv 5, av Tinkerbell som hoppade upp på mitt nattduksbord och puttade ner saker för att jag skulle vakna... Grr.
Vem har legat och gosat i min säng ända sen jag gick upp?? Kattjäveln! Men jag älskar honom ändå! =)

Hoppas att din dag blir riktigt fin!
Stor kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

28 mars 2009 07:55

Grattis!
Du de där byxorna är inte att leka med :D fy farao vad fula! När Ebba såg dem på reklamen så sa hon "mamma det ser ut som flickan har skitit på sig"

http://anna78.bloggagratis.se

 
fia0411

fia0411

28 mars 2009 09:01

Var också in och spanade på de där byxorna. HUA!
Power walk, går du med stavar eller utan?
Vad är bäst?

http://fia0411.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

28 mars 2009 09:09

Du är hurtig du som går ut i det här vädret!

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

28 mars 2009 09:19

Vad duktig du är som är ute och powerwalkar så tidigt!
"Skitit-på sig-byxan" vägrar jag*hulkar i vasken* Ett helt obegripligt plagg.

http://www.trollpackan.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

28 mars 2009 09:23

Hoppas powerwalken gick bra. Jag tänkte samma sak i morse, men ändrade mig. Möjligen kunde jag tänka mig att sitta i en pulka å låta nån dra mig (nån som powewalkar;-), få se om det är nån som har lust. Det är ungefär 1,5 m snö på vägarna. Alternativet blir att sitta inne, läsa bloggcomments å dricka kaffe *undrar febrilt vad jag ska välja* Nuså. Nu vetja!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
rosalucia

rosalucia

28 mars 2009 09:46

Javisst är det härligt...gillar också mornar, tysta och sköna....de där med powerwalk hörde jag inte ens. Har väldigt selektiv hörsel(å syn)...
Ha det gott!!!!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards