Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Jag är iväg nu!

Av Hanna A - 28 mars 2009 11:42


Sitter just nu på en reklambyrå i Göteborg, högt upp bland takåsarna! Vilken miljö! Varför blev jag inte reklamare? Varför blev jag en sketen kontorsråtta? Bad choise. Nåväl (vilket fult ord! Usch! Ska jag genast sluta använda.) jag befinner mig i stan alltså. Har införskaffat barnkalaspresenter, flera stycken till och med. Hey - framförhållning! Märk väl! *impad över mig själv*


Det tog lång tid att hitta presenterna - puh! (Så låter den officiella versionen - den jag ger till maken - den jag ger till er är att jag var inne och kollade i lite butiker också! Hittade inget snyggt dock, om man bortser från alla Lexington-handdukar och -lakan som jag förälskade mig i på Grandma´s - vill haaaaaa!!! Varför är jag inte snuskigt rik för?)


Kläder. Jag skulle behöva lite kläder. Inte överdrivet mycket, jag kan använda det jag hade förra året, och förrförra (köper oftast kläder som jag gillar och kan ha länge) men något lite kuligt plagg hade varit roligt att piffa upp mig själv med! Men se det verkar inte högre makter tycka.


Var är min personal shopper någonstans? 



 
 
Lady Lexington

Lady Lexington

28 mars 2009 12:17

Det låter flashigt! Klart du börjar tänka på Lexington och fräsiga kläder om du är på en fräsig reklambyrå. Köööp!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

28 mars 2009 15:32

Vad gör du på reklambyrån???

http://mockapocka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards