Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Fäääärdig!!!

Av Hanna A - 29 mars 2009 22:18


Eller ja. Jo. Den *fulafulafula ord* uppgiften är inlämnad nu i alla fall. Med en känsla av att blunda och hoppa.


I morgon är en ny dag och ny uppgift och banne mig ska jag sätta igång i tid! Jag lovar dyrt på heder och samvete! (Ungefär som hos tandläkaren, man looooovar att man ska använda tandtråd och flourskölj varje dag, i evighet, amen. Och man menar det verkligen när man står där och känner sig som sju år)


Nu ska jag inte grubbla mer på uppgiften. Gjort är gjort. Eller snarare ogjort är gjort. Eller ogjort är ogjort. Eller inte tillräckligt gjort. (Vad är det med mig? Kan jag aldrig sluta?!)


Nu ska ni slippa läsa om min inlämningsångest i två veckor, sen är det dags igen!  



 
 
mockapocka

mockapocka

29 mars 2009 22:49

Jovars. Lite färdig. När jag väl kom igång kom jag på att jag skulle göra på ett annat sätt än jag hade tänkt från början. Så det blev lite som att börja om... Så osmart sent på kvällen. Nu har jag "feber" igen (känns så när jag överanstränger mig-blir helt het i pannan och får ont i huvudet). Ska gå och sova (vilket konstigt uttryck,GÅ och SOVA, då går jag ju i sömnen. Ska jag inte göra). Får pilla vidare med lektionen i morgon bitti.
Sov gott!

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

29 mars 2009 23:10

Skönt att Du fick till det, och din man, ja han är ju en man och det säger ju rätt mycket...(han är snäll, jag vet), men lyssna på dig själv och din tanke, det är ju den som räknas;-)
Kraam

 
MissC

MissC

29 mars 2009 23:13

*skratt* Asså du är ju FÖR stört SKÖN!!! :)

Nä man ska inte fråga sim sambo om råd/åsikter.. Det har jag lärt mig *fniss* Oftast så struntar jag i svaren.. Men om jag lyssnar så blir det ju feeeel! ;)

Det går säkert bättre än du tror å neej du måste inte välja sida *tycker* :)

Kram

http://misscsus.blogspot.com

 
AnnelieH

AnnelieH

29 mars 2009 23:16

Åhhhh, vilken dag du har haft... (((((stortosmått))))) Det där betyder typ kram på internetspråk..haha! Well, nu är det i alla fall inämnat, skriveriet och jag har haft en bra dag..

Kram//Annelie

http://anneliehb.blogspot.com

 
M.

M.

30 mars 2009 00:01

Heja dig! Du är amazing!

Visst är det så att det ogjorda plågar och då är det ju helt naturligt att det får plats i bloggen.

Det stör nog dig mer än nån annan!

Jag tycker att det är spännande med kursen och vill gärna läsa om den :)

http://maskot.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

30 mars 2009 00:08

det gick säkert bra med uppgiften du lämnade in och jag känner igen det där hos tandläkaten .......chyyyyyy......:))

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

30 mars 2009 04:20

Åhhh, har du inte vaknat ännu. Väntar på att få läsa om Dig igen, det måste vara det värsta att bo på andra sidan Atlanten - att man är vaken när många andra sover.....men... jag ser framemot att läsa om dig imorgon till morgonkaffet!!;-)
Kram

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

30 mars 2009 06:00

Verkar ju vara en kanonkurs i positivt tänkande du hamnat på*fnissar hysteriskt*
Äsch du är superduktig på att skriva. Jag är inte det minsta orolig så du kan sluta vara det också.
Kramiz

http://mofs.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

30 mars 2009 06:17

Det blir säkert så bra så !!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

30 mars 2009 06:35

MEN ÅH!! NI ÄR BARA FÖR UNDERBARA!!!

JÄTTEKRAM PÅ ER !!!

*kastar slängkyssar*

http://agneta.bloggagratis.se

 
teolinda

teolinda

30 mars 2009 07:20

...fångar en slängkyss i farten...även om jag inte gjort mig förtjänt av nån...

http://teolinda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards