Alla inlägg den 6 november 2008

Av Hanna A - 6 november 2008 22:19

Jag var precis färdig för sängen! Ansiktet tvättat, tänderna borstade, väskan packad, mobillarmet nästan ställt och mobilen instoppad under bäddmadrassen (undrar om jag hade glömt att ställa alarmet tro? eller om jag hade kommit på det när jag gick och la mig!? - frågan är kommer jag att komma ihåg att ställa alarmet när jag kommer till sängen igen? Det märker vi i morgon!)


Nu tappade jag tråden, men jag skulle komma till att jag var färdig för att krypa ner i sängen när jag upptäcker att jag är jättehungrig! Så där våldsamt hungrig så man bara inte kan somna!


Så nu sitter jag här igen och ska sleva i mig lite yoghurt och Start (också en bra grej för bilringen?) och linfrö (det är bra för magen iaf!) 

Av Hanna A - 6 november 2008 20:43

Lycka! Min kamera kom idag! Men batteriet var ju (såklart) inte laddat så jag sitter här och stirrar på det så att det ska laddas snabbare! Vill ju sätta igång NU! *otålig som få*


Ska nog ta och packa min träningsväska inför i morgon och sen går jag nog och lägger mig och läser lite i handboken!

Av Hanna A - 6 november 2008 19:22

Nu har jag precis knökat i mig en hel stor negerboll. Helt själv. Och nej, nu är det inte lika gott som innan. Första tuggorna var jättegoda men mot slutet så smakade det bara fett.


Och så undrar jag varför min bilring inte försvinner? Hm... KAN det ha ett samband?


Men jag har en kopp grönt te också. Kan det uppväga det onytta i chokladen, sockret och smöret? Det gör det, va? 

Av Hanna A - 6 november 2008 18:57

Maten är avklarad, men det blev inte pannkakor som jag hade tänkt, och var sugen på, utan det fick bli pyttipanna. Äggen var slut... Liksom det mesta i kylen... Maken får handla sen, om han har för avsikt att komma hem ikväll? Han skulle bli lite sen. Lite sen? Han har ett underligt tidsperspektiv! Han är redan mycket sen och han är ännu inte hemma.


Men, tur för barnen att jag orkade fixa mat idag. Nu ska jag ta och duscha dem och sen ska jag hänga tvätt.

Stryka? Näe... inte ikväll.


Däremot ska jag packa träningsväskan! Ja, nu jäklar ska det bli ordning på den här kroppen! (trött bara jag tänker på det...)

Men nu har jag fått med en jobbarkompis så då måste jag ju masa mig dit. 

Av Hanna A - 6 november 2008 17:39

Någon som känner för att komma hem till mig och laga mat?!


Tacksamhet utlovas! 

Av Hanna A - 6 november 2008 08:35

Jag blir så trött på mig själv. I morse hittade jag min lunch stående på bänken bredvid kylen.... Jag gjorde iordning så att jag skulle ha med mig blodpudding och potatisbullar, bacon och lingon - så himla gott, och jag såg verkligen fram emot lunchen idag!!!

Men -  n a t u r l i g t v i s  - så glömmer jag att ställa in maten i kylen! Jag lät den stå framme en stund för att svalna av... Jo tjena, den var sval i morse...   Faaaan.

Så nu har jag en låda med spaghetti och köttfärssås. Hoppas det är något som maken har lagat, och inte jag...


Nu jobba kanske?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards