Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Tränat!

Av Hanna A - 5 november 2008 20:34

Jag har varit och styrketränat idag!!!


Jag och två kollegor gick ner på gymmet efter jobbet och körde lite styrketräning. Så himla skönt. Och så himla trevligt med sällskap! Den ena jobbarkompisen har jobbat som instruktör så det var ju perfekt att ha henne med! Jag har testat lite maskiner idag, tack vare henne, som jag inte har vågat testa tidigare.


Idag koncentrerade jag mig på axlar och rygg. Och mage litegrann, satt och gjorde sit-ups på en pilatesboll! Och jag rullade inte av en enda gång!


Så nu jäklar ska jag leta reda på min boll och blåsa upp den och faktiskt börja använda den! För nu ska fetmavalken på magen bort! Den SKA bort. J


Jag kan erkänna att jag tog det rätt lugnt idag, men jag har varit förkyld och jag är rätt svag... Orkar inte med en ny förkylning och inte heller dödens träningsvärk som man alltid får när man tränar några muskler för första gången på länge. Jag kommer ha träningsvärk ändå i morgon och på fredag.


Om jag mår bra på fredag morgon ska jag nog spinna.

Eller ska jag köra lite trappmaskin och lyfta rumpan och sen lite styrketräning kanske? Det är roligare än spinning. Men spinning är väldigt bra träning om man tar i... Hm.. tål att funderas på! 


Får väl se hur kroppen känns. Träningsvärken får kanske avgöra. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards