Alla inlägg den 8 november 2008

Av Hanna A - 8 november 2008 12:26

Det är ju inte vad jag vill ha om jag ska gå ut med kameran. Men det ser ut att kunna komma regn vilken minut som helst.


Jaha. Får väl förflytta mig till tvättstugan då. Skulle kanske ställa mig och stryka lite... *får ladda med positivt tänkande* 


Kan ju lyssna på radion samtidigt. Titta på tv blir svårt, jag måste koncentrera mig på plagget jag stryker.


Skulle vilja åka och köpa skrivbord idag också. Behöver rensa bland mina nästan 10 000 bilder som ligger på stora datorn och tar plats. Jag kan slänga måååånga av dem!


Skulle behöva sortera dem också... *somnar om* 

Av Hanna A - 8 november 2008 11:49

Kaffe och Lindts choklad med chilli. Testa den om ni inte redan har gjort det, den är grymt god!


Nu skiner solen lite svagt igen, förut hann den försvinna innan jag fick knäppt några bilder. Det ringde och jag fick springa in igen... Jag funderar på vad jag ska göra idag. Kanske ta mig en promenad med kameran och hitta lite motiv, nere vid sjön kanske?


Sonen ska köras till kompis.


Tvätt ska tvättas.

Sen. Inte nu.

*hämtar påtår* 

Av Hanna A - 8 november 2008 10:57

Och det är lite dimmigt ute! Får nog rycka med mig kameran och springa ut och ta några bilder med nya kameran!!! 

Skit att jag inte hunnit (eh..?) lära mig den ordentligt ännu! 

Av Hanna A - 8 november 2008 10:34

Jag tog mig en rejäl sovmorgon i morse! Vaknade först kvart över sju av att sonen kom tassande och berättade att han tyckte att det var så läskigt med mörkret. Och det går han upp ur sängen och ner för trappan för att berätta, i just mörkret?!


Sen somnade jag om och strax innan halv nio sa jag till maken att gå upp och fixa iväg stortjejen... och jag somnade om.


Kvart, tjugo över nio kände jag att nu får det vara nog! Sovit halva förmiddagen! Fick hjälpa till att plocka fram det sista som M skulle ha med sig på scoutlägret. Maken är iväg och lämnar henne nu och skulle sen en sväng förbi sitt jobb och systemet. Det är uppgiften för dagen, att köpa ett gott vin och sen laga något gott att äta till det.

Just nu är jag lite sugen på räkor med aioli (de har världens godaste Aioli i fiskbilen *slurp*) och ett vitt Bourgogne som vi har hemma, som tydligen ska vara gott till.

Fast jag är lite sugen på det röda Bourgognet som maken ska inhandla idag. Hm.... får se vad det blir. 


Just nu sitter jag med en kopp grönt te och två mackor med kalkon och tomat och jag har innan det svept en skvätt Aloe Vera och en proteindryck. Nu ska det bli ordning på mig och mitt immunförsvar hade jag tänkt. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards