Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Min värld snurrar

Av Hanna A - 16 november 2008 11:58

Jag fattar inte varför jag känner mig snurrig i huvudet idag. Ok att det mousserande vinet gick rakt upp i skallen, liksom de efterföljande glasen med vin, men klockan var ju strax innan nio i går kväll när jag tog sista klunken vin! Och efter det drack jag inget alls. Ett par nävar kranvatten bara. Med facit på hand borde jag druckit ett par liter vatten under kvällen.


Undrar om det är efterdyningar av allt snurrande som satt sig i huvudet på mig? Jag skulle inte kunna böja ner huvudet mot golvet just nu utan att falla omkull eller kräkas - och göra en piruett finns inte på kartan! Jag vill inte ens sätta mig i en bil och köra!


Konstigt, jag klarar inte av att åka attraktioner på Liseberg som snurrar, men att låta mig snurras på ett dansgolv om och om och om igen, det går tydligen bra! (Fast inte dagen efter då...) 

Undrar hur jag såg ut på dansgolvet egentligen...? Fast det vill jag nog inte veta, bättre att vara lyckligt omedveten och tro att det såg smidigt ut! *skratt*


Nu blir det kaffe! Oj, klockan är över tolv, inte konstigt att huvudet känns konstigt. Inget kaffe ju!!! *skyndar långsamt till köket* 

 
 
camilla

camilla

16 november 2008 15:08

Det är nog kristallerna i örats båggångar som spökar. Snurrelisnurr!
Hoppas det lugnat ner sig nu.

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ullis

16 november 2008 21:19

Ingen bakfylla är den andra lik. Tat lugnt bara imorgon är det borta.
JA MÅ JAG LEEVA JA MÅ JAG LEEEVA hipp hipp hurra! hihii ;-)
kram från en som också unnat sig allt möjligt gott denna dag. Min dag.
Kram kram vi hörs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards