Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Tangerat rekord

Av Hanna A - 23 november 2008 09:13

Igår tangerade jag mitt rekord i antalet unika besökare. 79 st personer läste, eller besökte, min blogg igår! Wow! Vilka är alla!? Och varför har alla besökt just min blogg?! 


En del vet jag, förutom ni som lämnar kommentarer så är det några till som jag vet läser regelbundet.


Men det är ju många många fler och jag skulle vilja veta om det är fler som läser min blogg regelbundet utan att ge sig till känna, eller om de flesta bara råkar passera förbi. Och av alla som råkar passera förbi skulle jag vilja veta om de återkommer eller inte...


Det är ju inget jag någonsin kommer att få reda på och inget som jag grubblar särskilt mycket på heller, men lite nyfiken blir jag ju!


Jag är jätteglad att så många faktiskt läser det jag skriver! Det är så roligt med alla kommentarer jag får! Även de "hemliga" som jag inte godkänner.


Sen kan jag ju erkänna att jag inte alltid är så himla bra på att lämna kommentarer hos andra heller... oftast tänker jag att jag gör det sen... Och så blir det inte av, men jag besöker alla bloggar (som jag har länkade alltså!) varje dag!  


Ha en härlig dag alla ni som läser här! 

 
 
Mofs..

Mofs..

23 november 2008 11:15

Grattis till en bra blogg!
Visst är det kul när man kikar in och ser alla besökare.Jag har alltid färre på helgen än i veckorna. Mina bloggläsare läser nog i smyg på jobbet tror jag*skratt*
Jag har också en "bloggläsarrunda" varje dag, där i bland din :)

kramen

http://mofs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards