Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Gardiner ja. Men nej..

Av Hanna A - 23 november 2008 22:04

Jag köpte röda gardiner på Hemtex, och en gardinkappa till lilla köksfönstret. Barnen ville så gärna ha gardiner med tomtar på ...


Och jag kompromissade lite. Inga tomtegardiner i vardagsrummet och vi sätter upp en liten kappa i ena köksfönstret. Den går i beige och med röda tomtar på, tror jag, minns inte riktigt.


Får nog kolla närmre i morgon. Ev sätter jag upp de röda i vardagsrummet i morgon!


Fick skäll av min syster i kväll

"Har du tjuvstartat med adventsgardinerna!!!???" 


Eh... jag visste inte att vi hade något som kallas adventsgardiner?

Och mina röda som jag har i köket tänkte jag ev ha hela vintern eftersom de bara är varmt och behagligt röda. Inte julröda.


Kan jag ha fel?


Dags att sova nu tror jag. Motvilligt... Vill inte att helgen ska ta slut. Hur ska jag orka med en ny vecka... ok träning på onsdag, det är kul och det ser jag fram emot, men mer då? På spåret på fredag? Trevligt, men något att längta efter...?!

Ge mig energi! Någon! Snälla! 

Eller Trollpackan, ge mig ett bra kort! Ge mig en bra vecka! : )  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards