Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Tisdag morgon

Av Hanna A - 25 november 2008 08:12

Jag har sovit som en stock i natt och när makens klocka ringde i morse letade jag efter min och upptäckte till min stora glädje att jag kunde fortsätta sova! Och det gjorde jag! När min hade ringt några gånger insåg jag att det var BRÅTTOM! 

Upp och väcka barnen som tack och lov inte protesterade, fixade gröt och fick iväg dem, iof i sista minuten men ändå! De kommer nog precis när skolan börjar.


Nu sitter jag här och njuter... Det är så fint ute med snön att jag går och myser inne och känner inte alls för att åka hemifrån...

Men det blir nog en bra dag på jobbet idag tror jag. Förhoppningsvis är det bra väder så det kan bli en promenad på eftermiddagsfikan.


Nu ska jag kika runt hos er andra! 

 
 
Ingen bild

M.

25 november 2008 08:36

Har kollat nu: Jättefina bilder! Du är ju superduktig!

Tack för att jag får se dom, snygga foton gör mig glad :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards