Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Lättlurad, jag?!

Av Hanna A - 27 november 2008 21:59

Telefonen ringde precis och jag svarar.

"God kväll, det var från Telia och vi har fått en avbokning av internet från er nu i kväll"


"VA???!!!" jag är ett levande frågetecken och Teliahatare som jag är så trodde jag blint på att det var något vajsing med grejerna, IGEN.


Tills poletten trillar ner en millisekund senare.


Min man. Jättekul. Han höll på att garva ihjäl sig.

FAN att jag gick på det!!!

Gud vad tråkig han är!

Men jag får erkänna att jag skrattade jag med!

Men mest förbannar jag att jag inte tänker efter före lite oftare.

 
 
Ingen bild

catrin

27 november 2008 22:23

hahhahah, verkligen jättekul!!! Han satt säkert på övervåningen och du nere vá?!?

Kram

 
Jenna

Jenna

27 november 2008 23:03

Fniss, jag tyckte det var kul :) Du kan trösta dig med att jag nog också skulle gått på det, ibland litar man blint på allt man ser & hör!

http://jennasverklighet.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

28 november 2008 08:14

Fniss. Jag trodde att det bara var jag som hade blivit lurad av min man! Han utgav sig för att vara polis och jag gick inne i en affär när han pratade. Sakerna han sa fick mig svimfärdig! Det gällde stölder min man skulle vara inblandad i och jag vet ju, med mitt sunda förnuft att han aldrig skulle stjäla något, men det gick förbi mig i stundens fasa! Hahaha!
Han lurade min mamma en dag också. Då svarade han Bertil varje gång hon ringde och hon trodde att hon ringde fel hela tiden. Jag låg dubbelvikt och skrattade men efter tredje gången hon bett om ursäkt, lagt på och ringt upp igen så stoppade jag honom! Men lite kul var det ju faktiskt!! Hehe.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards