Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Fem noll fem

Av Hanna A - 28 november 2008 05:18

Jag vaknade av mig själv fem över fem och tänkte först att jag hade försovit mig! Det kändes som att jag sovit klart. Och eftersom jag inte kunde somna om var det lika bra att gå upp.


Såå skönt att det är fredag idag! Jag har två presenter jag måste köpa, i övrigt är det bara en dag att njuta av! Längta efter kvällen och resten av helgen! Ikväll blir det nog att mumsa lite Pringles, kanske kolla film med barnen och balja Cider. Hällefors, utan alkohol - alkohol fick jag i mängder förra fredagen, min lever tackar mig om jag avstår i kväll...


Nähä, om jag skulle ta och börja morgonbestyren? Kanske rent av kan GÅ till bussen idag, och inte springa!


Ha en bra dag! 

 
 
Annika

Annika

28 november 2008 07:24

05.05???
Ja jösses.
Själv klev jag upp 07.00 och tyckte att det var tidigt. :-)

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards