Direktlänk till inlägg 29 november 2008

Som om Allum var rätt ställe...

Av Hanna A - 29 november 2008 17:30

Att vara irriterad och åka till Allum lördag efter löning, dagen före första advent. Hur tänkte jag?


Det var ju såklart fullpackat med folk. Irriterande mycket folk. Irriterande mycket långsamt folk. Långsamma människor som går i vägen för mig är bland det värsta jag vet. Jag blir tokarg! Helt rabiat och jag får lust att SLÅSS! Och nej, jag kan inte lugna ner mig, inga tankar i världen kan få mig lugn i de ögonblicken. Jag skulle behöva valium. Dubbel dos.


In i min absoluta hataffär Claes Olsson. Ok att de har en massa bra att ha-grejer och så, men kolla skylten. Bara den signalerar Billigt, För mycket folk, och Massa Grejer så man inte hittar det man ska ha. Gaaah!


Catrin, jag kommer över till dig, passar mig gott att gå i pyjamasbyxor och keps! (Men vad säger H om att du inte har något mer på dig, släpper han ut dig i byxor och keps?... ;-))


Men jag fick köpt glödlampor. Vilket var helt onödigt för när jag kom hem berättar maken att han hittat en jädra massa glödlampor, på annat ställe i köket. Jaha, jag hade kunnat strunta i Claes Olsson.


Sen blev det en tur in på Dimoda (tror jag den heter) en inredningsbutik med massor av fina grejer - de har massa Cult-saker där bl a.

Där inne hittade jag gardiner... oj vad jag blev kär! Så jag köpte fyra stycken.


Så imorgon åker julgardinerna ner tillfälligt och upp åker dessa, för att kollas in i dagsljus! Dessa är inte julgardiner alltså utan ska upp efter julsäsong. Om jag behåller dem vill säga. Svart siden med lite mönster i brun sammet.


Och, såg jag när jag kom hem, lite glitter i. Hm. Känns inte riktigt jag. Med glitter i gardiner.

Men hey! Varför inte!? Jag har ju en hysteriskt rosa skjorta som jag faktiskt använder ibland (under svart kofta iof) så varför inte gardiner med lite glitter? Bilder kommer i morgon. (Låter det bekant? Har jag lovat bilder förut?!) 


Nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe och spana in musikvideon igen som jag fick på mms. TACK!

 
 
Kyssar

Kyssar

29 november 2008 17:56

Långsamma människor.. finns det något värre? mjäääääää

ha en trevlig helg;)

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

29 november 2008 19:25

Jag har lovat mig själv att inte åka till Allum förren julen e över, hatar också låångsamma människor som inte har vett att flytta på sig, sura gubbar och kärringar som bara gå ut i juletid och förstör för oss andra.

http://3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

30 november 2008 07:52

Visst är det konstigt att alla långsamma människor lyckas hamna mitt framför en jämt ;-) samma sak är det när man står i kassakön, de andra köerna ser helt plötsligt ut att gå dubbelt så fort.

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards