Alla inlägg under mars 2009

Av Hanna A - 12 mars 2009 16:49


I morse åkte ju min man till Malmö, tidigt tidigt, så det blev jag som fick fixa upp barnen och se till att vi kom iväg. Eftersom det var frost i natt så fick jag skrapa bilen, vilket gick sådär med ond armbåge och kort om tid. Så jag skrapade hjälpligt. Tyckte jag. Tills jag skulle svänga 90° åt höger och råkar köra upp på trottoarkanten och var millimetrar från att ramma en stolpe! 

Som om det inte räckte kom barnens klasskompis gående med sin pappa och ja, de såg mig.  


Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag behöver en James som kör mig dit jag ska! 

Av Hanna A - 12 mars 2009 12:33


Ett litet kort inlägg så här medan maten värms. Jag har med mig kycklinggryta från igår - jättegod!

Kommentar från barnen:

"Mmm, det här var gott!" Inget faktiskt med där inte! Kors i taket!


Nu äta!

Av Hanna A - 12 mars 2009 09:35


Eller... jag är på jobbet. Var bara tvungen att avlägga en liten rappot:


Jobbigt att jobba! Vill heeeeeeeeeeeeem!


Tack snälla för era gulliga kommentarer! Hinner inte kika in hos er nu, men Tack!!!


Nu ska jag trycka i mig en macka, dricka lite kaffe och gå runt och mingla lite!


Av Hanna A - 12 mars 2009 07:42


Vill inte. 

Synd om mig.

Finns inget mer att tillägga i nuläget...


Hoppas ni andra får en bra dag! Och jag med...

Av Hanna A - 11 mars 2009 20:44


Måste skriva något så att bilden på mig hoppar ner lite i bloggen. Jag ska i fortsättningen ta bilder där kameran skymmer, eller så ska jag hålla mig bakom kameran, där jag trivs bäst!


Men jag vet själv hur roligt det är att se bild på andra och då får jag bjuda till lite själv också. Men tills nästa gång ska jag ha lärt mig photoshop och så ska jag photoshoppa mig själv! Haha!


Ni är jättegulliga som har peppar mig, och berömt mig och mitt hår idag, och jag blir så generad! Men stort tack till er! *strör ut slängkyssar*


Jag har nu betalat en räkning *klappar på axeln* och betalat min svägerska för produkter jag beställt, lite för sent dock *klappar inte på axeln*

Och nu borde jag sätta igång med mitt "skolarbete" - uppgiften som ska lämnas in på måndag. Och jag skjuter på det, skyller på att jag har annat att göra och att jag är jättetrött (vilket jag också är!!! Lämnade en jättesvamlig kommentar hos Mz. Olsson which I´m sorry for!)


Nähä hörrni, jag måste verkligen slita mig (villintevillintevillinte) och börjar skriva lite smått. 


Önskar god natt redan nu! 

Av Hanna A - 11 mars 2009 16:49


Och jaaa! Jag lyckades förminska bilden! Gillar inte att se JÄTTEbilder på mig själv. Den här storleken räcker gott och väl!

Här är frisyren nurå!



Jag kan säga att jag hade fullt sjå att få med mig själv på bild. När jag tog i spegeln hamnade kameran mitt i ansiktet eller så kom inte hela jag med. Eller så såg jag bara dum ut! Det här var den bästa, som jag kan med att visa!

Av Hanna A - 11 mars 2009 15:53


Vad jag inte berättade innan var att jag skulle till en frisör som har salong hemma och klipper alla kvinnor 55+ här på orten!

Men så fick jag höra att en kompis brukar klippa sig där. Och förra veckan var min syster där. Så då vågade jag mig dit. Och betydligt billigare än min vanliga frisör, vilket inte gör något alls! Jag var lite nervös för att gå till någon ny så... Någon som inte jobbar på en flashig salong (vad dum jag är egentligen!)


Och det blev bra! Nu har jag inte studerat mig så noga men jag tycker att det duger! Mitt hår lever sitt egna liv, inte mycket att göra åt. (får nog gå och titta mig i spegeln nu känner jag ...) ... (jodå, det ser ok ut!)


Nu kaffe och en sån där brun med cocos på! *mums*

Av Hanna A - 11 mars 2009 12:32


Jag har gått över alla lister på nedervåningen nu och jäklar vad damm det hade samlats! Det ligger en del damm (grov underdrift) i hörnen och längs med väggarna men jag tänkte inte anstränga mig mer nu, anstränga min arm alltså, utan muta barnen sen *smart!*


Jag hade fått för mig att jag skulle till frissan vid fyratiden, men jag ska vara där om en och en halv timme bara! Tur jag kom på det! 


Undrar om jag ska hänga upp tvätten ute? Här skiner solen just nu och det är underbart! Men det är rätt kallt ute - ser skönare ut än vad det är, men bara det att solen skiner är ju jättehärligt! Jag ska försöka ta en promenad innan jag ska till fissan, eller i samband med besöket, hon bor på gångavstånd.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards